Edid

  • M-am hotărât! Ce fac mai departe?
  • ID-IFR, o formă flexibilă de educaţie.
  • Află mai multe...
  • ID-IFR, o formă flexibilă de educaţie.
Moodle

Platforma e.Learning

Acceseaza rapid toate cursurile online prin platforma de e.Learning. E simplu.


Aţi uitat parola?

Motivatie

Învăţământul la distanţă şi Învăţământul cu Frecvenţă Redusă (ID-IFR) este un proces educaţional care pune la dispoziţia studenţilor resurse de învăţământ cu următoarele caracteristici:

  • separarea în timp si/sau spaţiu a studenţilor în raport cu instituţia care oferă programe de studiu, a studenţilor între ei/ a studenţilor faţă de resursele de învăţământ şi cadrele didactice;
  • interactiunea între studenţi şi instituţia care oferă programe de studiu, cu ceilalţi studenţi şi între studenţi şi resursele de învăţământ se realizează prin medii de comunicare bidirecţionale (e-mail, platforma de e-learning, telefon etc.), având sprijinul tutorilor.

ID-IFR este o formă flexibilă de educaţie care oferă studenţilor posibilitatea de a opta asupra locului, ritmului şi timpului în care să se instruiască; de a studia individual şi independent şi de a beneficia de sprijin instrucţional/ respectiv non-instrucţional - din partea sistemului tutorial - care în cadrul instituţiei de învăţământ este o structură specializată pentru astfel de servicii.

Forma ID-IFR implică utilizarea unei game largi de tehnologii educaţionale: materiale didactice tipărite, audio, video, multimedia, tele-cursuri, video-conferinţe, cursuri on-line pe Internet, pagini web, tehnologii de invăţare mediate de calculator, metodologii interactive de predare –învăţare –evaluare, alături de sisteme integrate de asigurare a calităţii învăţării etc., Acestea sţau dezvoltat ca răspuns la cerinţele societăţii informaţionale şi în acord cu tendinţele actuale de modernizare ale învăţământului.

Prin flexibilitatea şi modernitatea sa, prin eliberarea de constrângerile timpului, spaţiului şi ritmului de studiu, forma ID-IFR reprezintă o atracţie deosebită pentru populaţia aptă de muncă, fiind considerat unelement cheie în crearea unor structuri de educaţie şi învăţământ mai interesante, deschise şi maiflexibile, concepute şi adaptate în funcţie de cerinţele profesionale, sociale, educaţionale etc. reflectate de piaţa muncii.