Edid

  • M-am hotărât! Ce fac mai departe?
  • ID-IFR, o formă flexibilă de educaţie.
  • Află mai multe...
  • ID-IFR, o formă flexibilă de educaţie.
Moodle

Platforma e.Learning

Acceseaza rapid toate cursurile online prin platforma de e.Learning. E simplu.


Aţi uitat parola?

Managementul Calităţii

Directorul DIDIFR, Conf. univ. dr. Ioana Teodora MEȘTER, dispune de instruire și formare a competențelor în managementul și în tehnologia ID și IFR, certificate de către ARACIS.

Membrii Consiliului Calitatii DIDIFR au calitatea de Expert Evaluator Extern al ARACIS pentru programele de studiu prin învăţământ la distanţă, Expert Evaluator Extern al ARACIS pentru programele de studiu în domeniul Economie şi afaceri internaţionale şi dispun de formare ARACIS ca Evaluator Extern în domeniul calităţii învăţământului superior.

Responsabilii coordonatori ID/IFR ai facultăților organizatoarea de programe ID/IFR din cadrul Universității din Oradea dispun de instruire și formare a competențelor în managementul și în tehnologia ID și IFR, certificate de către ARACIS, după cum urmează: Ildiko-Margit PAȘC (RCID) și Carmen-Alina POPA (RCIFR), respectiv de instruire în tehnologia ID/IFR, organizată în cadrul Universității din Oradea, Ioana Claudia HOREA (RCID).

Documente privind managementul calităţii în DIDIFR

Vizitaţi şi pagina: Departamentului pentru Asigurarea Calităţii şi respectiv, pagina web http://info.uoradea.ro/article/479.html

Facultatea de Ştiinţe Socio-Umane

Rapoarte de autoevaluare in vederea acreditarii (ARACIS) a programului de studii - Aprilie 2017:

Facultatea de Ştiinţe Economice

Rapoarte de autoevaluare in vederea acreditarii (ARACIS) a programelor de studii 2009:


Facultatea de Inginerie Managerială şi Tehnologică

Raport de autoevaluare in vederea acreditarii (ARACIS) a programului de studii 2009:


Facultatea de Ştiinţe Socio-Umane

Rapoarte de autoevaluare in vederea acreditarii (ARACIS) a programului de studii - Ianuarie 2012:

Rapoarte de autoevaluare in vederea acreditarii (ARACIS) a programului de studii 2011: